نحوه درخواست وام از دادوام

 برای دریافت وام از شرکت دادوام، معمولاً فرد یا کسب‌وکار متقاضی باید مدارک مورد نیاز خود را به شرکت ارائه دهد. این مدارک شامل شناسنامه، کارت ملی، مدارک مالی، یا حتی پیشینه اعتباری است که بستگی به نوع وام و سیاست‌های شرکت دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت وام‌های دادوام، امکان بازپرداخت انعطاف‌پذیر با اقساط مناسب است که به متقاضیان کمک می‌کند تا توان بازپرداخت خود را مدیریت کنند.

شرکت دادوام تلاش می‌کند تا وام‌هایی با نرخ سود معقول و شرایط مناسب برای متقاضیان فراهم کند، تا علاوه بر حمایت از افراد در نیازهای مالی، به رشد و توسعه کسب‌وکارها نیز کمک نماید.

مراحل درخواست وام

1 اعتبارسنجی بانکی :

در مرحله ابتدایی کدملی و شماره تلفن خود را بایستی وارد نماید تا اطلاعات وی اعتبارسنجی شود.

2 تکمیل فرم درخواست وام:

 در این مرحله، متقاضی باید فرم درخواست را با دقت تکمیل کند. این فرم شامل اطلاعات شخصی، شغلی و تجاری متقاضی است و به بررسی دقیق‌ تر درخواست کمک می‌کند.

3 انتخاب طرح مورد نظر :

 پس از تکمیل اطلاعات, با توجه به توانایی پرداخت اقساط یکی از طرح های موجود در پرتال انتخاب می شود.

۴ ارسال مدارک و امضا قرارداد :

اکنون بایستی مدارک درخواستی که از قبل اماده شده در پرتال دادوام بارگذاری شود. سپس قرارداد های موجود را امضا نمونده و اسکن مدارک را نیز در سامانه اپلود نمایید

5 بررسی درخواست توسط تیم کارشناسی دادوام:

 پس از ارسال فرم، تیم کارشناسی شرکت دادوام درخواست را بررسی کرده و صلاحیت متقاضی را ارزیابی می ‌کند. این بررسی شامل ارزیابی مدارک و سابقه کاری متقاضی و تناسب آن با شرایط نمایندگی است.

6 پذیرش درخواست و واریز اعتبار به مشتری :

 پس از تکمیل تمامی مراحل, اعتبار مورد نظر به حساب مشتری واریز خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای درخواست وام

  • اسکن کارت ملی به صورت پشت و رو
  • کپی تمامی صفحات شناسنامه
  • سند یا قول نامه محل سکونت
  • تاییدیه کدپستی
  • گواهی ثنا
  • گواهی امضا
  • فیش حقوقی
  • معدل حساب
  • تاییدیه محل کسب
  • گواهی اشتغال به کار
  • کارت پایان خدمت
  • دفترچه کارت بانک سامان
ویرایش محتوا
برای ویرایش/افزودن محتوا روی دکمه Edit Content کلیک کنید.
ویرایش محتوا

     نمایندگان میتوانند علاوه بر سبد کالاهای خود در دادکالا، کالاهای موجود در فروشگاه خود را طبق ابلاغیه و بخشنامه ی دریافتی جهت فروش اقساطی به مشتریان خود ارائه دهند.

ویرایش محتوا

 کارمزد اقساط به‌ وسیله محاسبه ‌گر و واحد مالی طبق فرمول مشخصی تعیین شده و به نمایندگان ابلاغ می ‌شود. لازم به ذکر است که این اعداد و ارقام به هیچ عنوان ثابت و قطعی نیستند و ممکن است با تغییرات اقتصادی و مالی متفاوت باشند. به‌ طور کلی، کارمزد تسهیلات به میزان ۲۶ درصد سالانه محاسبه خواهد شد.

ویرایش محتوا

پس از ثبت درخواست تسهیلات در دادوام مدارک مورد نیاز از مشتری تحویل گرفته می شود. این مدارک در قالب یک پرونده در حداکثر زمان ۴۸ ساعت به صورت بسته ی پستی به آدرس مجموعه ی دادکالا ارسال می گردد.